sobota, 13 października 2012

Niesamowity lek - zadziwiająca mrożona cytryna

Dostałam dziś na maila wiadomość z poniższą treścią. Zrobiła na mnie wrażenie. Jutro przetestuję smak a życie pokaże czy istotnie moc cytryny jest zbawienna...
"Wielu zawodowców w restauracjach używa całą cytrynę i nic z niej nie wyrzuca. Jak to robią? Wkładają całą cytrynę do zamrażarki!!!
Zrób to samo!
Kiedy jest ona już zamrożona, weź tarkę i utrzyj na niej całą cytrynę (nie obieraj skórki) i posyp tą utartą masą swoje jedzenie (sałatkę, lody, zupę, dania rybne, mięsne, sosy, whisky, wino ……. )

Całe jedzenie zyska niespodziewanie cudowny smak, którego nigdy wcześniej nie doświadczyłaś.
Co jest główną zaletą w jedzeniu całej cytryny, poza walorami smakowymi? Skórka cytryny zawiera 5 do 10 razy więcej witamin niż sok z cytryny!!

Wykonując tę prostą procedurę z mrożeniem całej cytryny, ucieraniem jej i dodawaniem tego do swojego jedzenia czy picia, możesz spożywać wszystkie odżywcze składniki i być zdrowsza.

Tak więc włóż swoją umytą cytrynę do zamrażalnika i dodawaj do jedzenia codziennie. To klucz, aby twoje jedzenie było smaczniejsze, a ty żebyś żyła dłużej i była zdrowsza.

Lepiej późno niż wcale.
Teraz możesz pomóc przyjaciołom poprzez poinformowanie ich o
korzystnym wpływie cytryny i jej soku w zapobieganiu chorobom nowotworowym, szczególnie w przypadku nowotworów jelita, piersi, prostaty, płuc i trzustki. Cytryna jest skutecznym środkiem przeciwko ludzkim pasożytom i robakom. Jest także znana jako środek zwalczający drobnoustroje, zakażenia bakteriami oraz grzybami.
Reguluje też ciśnienie krwi obniżając je oraz działa jako środek przeciw depresjom, stresom czy zaburzeniom nerwowym.

Owoce drzewa cytrynowego działają 10000 razy niż Adriamycyna -lek używany przy chemoterapii, powodujący zwolnienie wzrostu komórek nowotworowych. Co jest jeszcze bardziej zdumiewające, cytryna zwalcza tylko złośliwe komórki rakowe i nie powoduje żadnych skutków ubocznych dla normalnych komórek organizmu.

Tak więc umyj dobrze cytrynę, zamroź ją i utrzyj na tarce.
Twoje całe ciało podziękuje ci za to i będzie cię kochać.
Całe życie się uczymy."




94 komentarze:

  1. moja juz w zamrazalniku :) swietny pomysl!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie weszłam do domu z moja i pędzę do zamrażalnika:)

      Usuń
    2. Dzień dobry. Ciekawy artykuł :) Może zainteresuje Cię inny o cytrynie, bo warto ją jeść i pić :) http://solgar.pl/wiedza/profilaktyka-i-leczenie/5-powodow-by-pic-wode-z-cytryna

      Usuń
    3. Ludziska co wy za gupoty wypisujecie. Gdyby tak byo to cały świat byby uleczony z tych wszystkich raków.
      Przecież czytaja to też naiwni którzy uwierza w sprawczą moc mrożonej cytryny i zaczna używać jako przeciwrakowy lek. Czy bierzecie na swoje sumienie ich tragedie osobiste i rodzinne?
      Zastanówcie się dobrze. Ten Michal Tombak to też większy hochsztapler. Powinien być zamknięty w psychuszkach.

      Usuń
    4. niektórzy piszą tak jak ten anonimowy że to głupoty...a to nie prawda. Nie sprawdziłeś? to po co piszesz. Moi rodzice tak robią już od dłuższego czasu i wiem że czują się o wiele lepiej a skoro oni to i ja mogę;) idę do zamrażarki;)

      Usuń
    5. cytryna jeszcze nikomu nie zaszkodziła a o jej leczniczych właściwościach słyszałem już dawno ale nie praktykowałem teraz czs na testy napewno na zdrowie pozdrawiam

      Usuń
    6. Może warto przeczytać a najbardziej na dole strony http://zdrowobycie.blogspot.co.uk/2013/05/cud-cytryny.html

      "Już jakiś czas temu czytałem o tym, że ich plantacje są na intensywnie eksploatowanych, wyjałowionych glebach, a więc żeby cokolwiek rosło - zasila się je nienaturalnymi nawozami. I te nieustanne opryski...: najbardziej raczone są nimi banany - przynajmniej raz na 2 tygodnie. I konserwacja chemią przed transportem za rozległą wodę...
      Tam daleko nie obowiązują normy unijne dotyczące stosowania chemii, warunków zbioru, przechowywania... Może te normy i u nas nie zawsze są mądre, nie zawsze skuteczne - ale są.

      "To się dzieje daleko, więc gdy oczy nie widzą - głowa nie boli".
      No tak, ale brzuch - już boleć może...

      Pytanie:

      Czy więc "mam mieć" przekonanie, że kupowana przeze mnie cytryna jest dla mnie aż tak zdrowa?
      I czy...: zdrowa tak w ogóle?"

      Usuń
    7. Są jeszcze cytryny bio, np. w Lidl, nawet w dostępnej cenie.

      Usuń
  2. ciekawe, moja też już w zamrażarce.

    OdpowiedzUsuń
  3. kolejny cudownie uzdrawiający produkt działający na wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w końcu trafimy we właściwy:)))

      Usuń
    2. Szanowny anomimie.Trzeba bylo uczyc sie zapobiegac a nie leczyc.A moc natury,to dzielo Boze.Mam zawod medyczny i pracujac w srodowisku medycznym slyszalam ciagle,ze najlepsze leczenie,to profilaktyka.Lekarze boja sie glosno o tym mowic ale po cichu co bardziej swiatly,stosuje medycyne naturalna.Bog prawdziwy,nie zostawil nas na pastwe losu wiec trzeba tylko w to i w Niego uwierzyc,to b.proste.Wiara czyni cuda.

      Usuń
    3. Szanowny anomimie.Trzeba bylo uczyc sie zapobiegac a nie leczyc.A moc natury,to dzielo Boze.Mam zawod medyczny i pracujac w srodowisku medycznym slyszalam ciagle,ze najlepsze leczenie,to profilaktyka.Lekarze boja sie glosno o tym mowic ale po cichu co bardziej swiatly,stosuje medycyne naturalna.Bog prawdziwy,nie zostawil nas na pastwe losu wiec trzeba tylko w to i w Niego uwierzyc,to b.proste.Wiara czyni cuda.

      Usuń
  4. Wow, świetny pomysł z tym mrożeniem. Zawsze zastanawiałam się jak zetrzeć do potrawy skórkę z cytryny, bo to w ogóle nie wychodziło, a teraz mam sposób, dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio mroziłam pigwę na nalewkę, dzisiaj cytrynę... Zima coraz bliżej:)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. a proszę:) To dla mnie przyjemność dzielić się z Wami-moimi wirtualnymi znajomymi.Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  6. To ja też wkładam cytrynę do zamrażarki..pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, ja już po próbach. Dodałam ją do sałatki. Pycha.

      Usuń
  7. Ale to ciekawe! Lecę popatrzeć, czy mi została jakaś cytryna do umycia i zamrożenia. Dzięki za pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale. czy przy mrożeniu te super witaminy nie padają... ?
    Rozumiem, ze pestki też są pyszne... ?

    co za zwariowany pomysł! Le chyba też zamrożę i sprawdzę co dalej... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pestki wyrzucamy tak ja zawsze. Mrożenie nie zabije ich goryczy. A co do mrożenia, to strata jest niewielka (ponoć) ok 10% całej wartości. Dziękuję za cenne uwagi.

      Usuń
  9. To cudowna wiadomość! Kocham cytrynki. Ja codziennie rano, na czczo wypijam sok z jendej cytryny z woda przegotowana i oliwa z oliwek. Taka mieszanka pomaga, a wlasciwie usuwa toksyny nagromadzone w organizmie, chociazby po usuwaniu pasozytow. Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś przez dobry miesiąc oczyszczałam i siebie i resztę rodziny podobna mieszanką:sok z cytryny, oliwa z oliwek, aloes. Szykowała to dzień wcześniej a rano wypijaliśmy. Musze zastosować Twoją kurację Sylwio. POzdrawiam i dziękuje za odwiedziny:)

      Usuń
  10. Zamroziłam. Ile dzienne jeść?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyrazisty smak cytryny jest naturalnym ograniczeniem dla przedawkowania:)

      Usuń
    2. min 10kg dziennie ;-)

      Usuń
  11. Słyszałam że pewna osoba, przez rok jadła taką cytrynę mrożoną, pozbyła się guzka na tarczycy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Istnieje też kuracja oczyszczająca z kwasu moczowego wg. Michała Tombaka. Należy wypijać sok z ...40 cytryn!!Nie wiem sama co o tym mysleć...

      Usuń
    2. Kilka lat temu stosowałam kuracje wg.Tombaka. Piłam sok z cytryn. Polecam.

      Usuń
  12. TAK, POLECAM. JA JUŻ PIJĘ HERBATKĘ Z CYTRYNĄ W TEJ POSTACI. I NIE TYLKO, DODAJĘ GDZIE TYLKO MOŻNA. EFEKT? SAMA SOBIE SIĘ DZIWIE, JAKOŚ CZUJĘ SIĘ DZIWNIE LŻEJSZA. WYCHODZĘ PO SCHODACH NA 5 PIETRO PRAWIE BEZ ZADYSZKI. WCZEŚNIEJ, NA KAŻDYM PIĘTRZE ROBIŁAM PRZERWĘ. NIC INNEGO NIE STOSUJĘ.

    OdpowiedzUsuń
  13. Znalazłam to na jednej ze stronek i to mnie zaskoczyło herbata z cytryną jest niezdrowa!!!!!!!!!!
    Kilka ciekawostek o cytrynie
    • cytryna zdobyła popularność w XVIII wieku, kiedy stwierdzono skuteczność spożywania jej owoców w leczeniu szkorbutu – choroby groźnej zwłaszcza dla marynarzy odbywających długie rejsy. Pod koniec XVIII wieku we flocie angielskiej wprowadzono dla każdego marynarza obowiązkową, dzienną dawkę soku z cytryny,
    • spryskanie sokiem z cytryny okolic okien i drzwi zniechęca mrówki i inne małe robaczki, do wejścia do mieszkania, suszone plasterki cytryny powieszone w szafie są skutecznie odstraszają mole,
    • dodanie kilku kropel soku z cytryny do ryby na drodze reakcji chemicznej powoduje zanik niemiłego zapachu,
    • sok z cytryny nadaje się także do czyszczenia, m.in. plam z desek do krojenia, przedmiotów z miedzi, chromowych baterii kuchennych i łazienkowych, a także z nadmiaru osadu pozostawionego na dzbanku po herbacie i kawie,
    • największą cytrynę wyhodował hodowca z Izraela - cytryna ważyła 5,26 kg,
    • herbata z cytryną jest niezdrowa. Bezpośrednim winowajcą uszczerbku na zdrowiu jest aluminium, które odkładając się na przykład w mózgu może prowadzić do choroby Alzheimera. Herbata pomimo dużej zawartości aluminium nie jest szkodliwa. Wręcz przeciwnie. Znajduje się w niej bogactwo antyoksydantów a glin występuje w postaci nieprzyswajalnej dla organizmu. Sytuacja zmienia się, gdy dodamy plasterek cytryny. Nieprzyswajalne aluminium zmienia się w łatwo wchłanialny cytrynian glinu, a wprowadzony od organizmu w ten sposób metal odkłada się w różnych tkankach uszkadzając je.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podaję link do stronki
    http://www.odzywianie.info.pl/cytryny-ciekawostki-i-wartosci-odzywcze.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dowiedziałam się dopiero dzisiaj :) dzięki za ten post
    Jadłam dzisiaj rosołek z cytryną,jestem w szoku,bo sceptycznie do tego podchodziłam(mam na mysli rosół i cytryna)
    Był smaczniejszy niz taki zwyczajny.
    Uczymy sie całe zycie :) dziekuje i cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięuję za odwiedziny i komentarz. Pozdrawiam..

      Usuń
  16. Już starłam cytrynę i trzymam ją w lodówce, ale pojawił się problem, bo znajoma mówi, że nie można myć cytryny gorącą wodą ani szorować, bo wtedy wszystkie chemikalia wchodzą do środka. Co mam o tym sądzić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umyj najpierw zimną wodą, potem ciepłą, a dopiero na koniec sparz cytryny wrzątkiem.

      Usuń
  17. bardzo ciekawe i pożyteczne informacje. Dziękuję. Będę częściej odwiedzała ten blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już wcześniej znałem tę siłę i stosuję do dzisiaj.Cieszę się,że to się potwierdza i mimo,że wcześniejszą informację na ten temat przekazałem e-mailem do ok.100 znajomych,to tę znów wyślę do nich,aby ich przekonać do stosowania .Pozdrawiam
    Jurek S . z Wodzisławia Śl.

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam cytryny ale o mrozeniu nigdy nie slyszalam skorzystam z tej rady dziekuje bardzo,,,

    OdpowiedzUsuń
  20. A czy ścieramy całą cytrynę od razu,m czy tylko tyle ile potrzeba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mrozimy w całości i ścieramy tyle ile akurat potrzebujemy.

      Usuń
  21. fajna sprawa, też przetestuję...i to zaraz:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Heheheh śmiać mi się chce. Ludzie uwierzą w każdą bajkę.

    Tworzenie takich łańcuszków szczęścia mailowych z różnymi takimi sensacjami rewelacjami typu "prosty lek na raka" tłumaczonych spiskiem koncernów farmaceutycznych świadczy o bezmyślności i naiwności ludzi. Ileż to już było tych sensacji rewelacji ? Cytryna jak cytryna zamrozić i jeść zawsze można. Ludzie często ulegają sugestii

    Co to znaczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście w przypadku cytryny sprawa o tyle prosta, że po pierwsze nie zrobimy sobie krzywdy jeśli dostosujemy się do wskazówek a po drugie firmy farmaceutyczne na pewno nie maczały rąk w tej teorii:)

      Usuń
    2. Na swoje szczęscie uległam takiej sugestii i spozywam cytryne od lat, dzieki czemu wyglądam mlodziej, jestem zdrowsza i mam spokojne spojrzenie na świat. Naiwni sa ci, kórzy wierzą, ze medycyna akademicka ich z czegos wyleczy. Medycyna "nałkowa" ukrywa to, ze czerpie z natury i opracowuje leki, które by mogła opatentować np. cynamon na cukrzycę...a potem nagonkę na medcynę naturalną robi, żeby ludzie nie kupowali ziół. Co za świat. I naiwni im wierza :-)
      Zdrowia z apteki zyczę :-)

      Usuń
    3. Matko Swięta,to ja przezyłam takie pieklo w czasie i po chemioterapii,a tu tak prost mrozona cytryna.....Ludzie,myslcie,gdyby to była prawda,przez takie idiotyzmy głupi ludzie rzucają leczenie i umierają!

      Usuń
    4. Ja też doskonale wiem czym jest nowotwór i chemioterapia... Zamieściłam ten post bo jeśli cytryna może pomóc w uchronieniu sie przed rakiem to czemu nie skorzystać? Nikt nie mówi o leczeniu nowotworu cytryną!!!

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  23. Dziękuję za informację,pierwszy raz zetknęłam się z widomością,że cytryny można mrozić,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. No coś podobnego? Cytryny można mrozić!
    Nigdy bym na to nie wpadł i w dodatku toto leczy hohoho
    istna magia dla fanatyków medycyny naturalnej jak zwykle.
    Sensacja rewelacja z tabloidów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to farmacja leczy...hoho. Sensacja z nałkowych pism...

      Usuń
  25. Dziekuje za rade, wlasnie kupilam cytryny,jest ich 14, byla dobra cena tu w Canadzie, musialam wziasc caly worek za 7$,to moze jakies 21zl, niewiem czy to drogo w Polsce,zastanawialam sie co z nimi zrobic,ale teraz juz wiem, dziekuje za rade.

    OdpowiedzUsuń
  26. Znajomy mojego ojca jedząc skórkę z cytryny wyleczył się z raka na zaawansowanym stadium. Możecie się śmiać, ale nie jestem bajarzem, a ten który się wyleczył podobno też nie jest (niedawno robił badania). Podobno nie stosował żadnych innych środków.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest problem z ucieraniem cytryny mrożonej. Ktoś podpowiedział mi, że lepiej jest cytrynę przygotowaną do mrożenia pokroić na plasterki. Można wtedy dowolną ilość plasterków zwyczajnie zmiksować i zużyć w dowolny sposób.
    Krystyna.

    OdpowiedzUsuń
  28. Moje cytrynki już się mrożą , tylko mam problem czy ścierać je na grubym czy drobnym tarku może ktoś mi napisz. Dzięki za poradę. Jagoda

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam serdzecznie
    Ja mam proste podstawowe pytanie ile dziennie nalezy zjeśc tej mrozonej cytryny? Mam raka piersi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby talka odpowiedź była mozliwa i gdyby cytryna, rzepa, sosna czy sierść kota leczyły, nie byłoby chorób takich jak rak. Cytryna uodparnia, podobnie jak czosnek i kupa innych roślin ale na Boga nie leczy! Co za pytanie, ludzie...

      Usuń
    2. Przykro mi ze chorujesz sloneczko,ale cytryna nie jest lekiem na tak powazna chorobe.Cytryn mozesz jesc ile sobie zyczysz-na pewno pomoga twojemu organizmowi w walce,ale nikt nie moze dac gwarancji ze wylecza.Probowac trzeba -nie poddawaj sie za nic!Walcz o zycie i glowa do gory-nie ma nic gorszego niz bierne poddanie sie!WIARA ,WIARA ,WIARA! A moze wlasnie TY masz jej tak wiele ze CIEBIE ULECZY czego z calego serca zycze.Dodam Ci ,siostra moja ma to samo juz 21lat ,Zyje normalnie,pracuje,a co wiecej umie sie cieszyc kazda chwila.Powrotu do zdrowka ,sily,i cierpliwosci.

      Usuń
    3. Też mam raka piersi,ale skórki z cytryny nie użyję ,bo nafaszerowana jest chemią. Poczytaj raczej o diecie dr.Budwig ,sodzie oczyszczonej,metodzie Ashara.

      Usuń
  30. Zamroziłam, ścieram do sałatek i napojów, dziękuję za pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. szkoda, że nie ma mojego wpisu o mojej 78-letniej mamie. Ale jeżeli ktoś ma wątpliwości co do działania cytryny to niech poczyta o adriamycynie, którą zawiera cytryna, jest sztucznie wytwarzanym chemioterapeutykiem

    OdpowiedzUsuń
  32. Do anonimowego sceptyka:nie mozna czegos potepiac w czambul lub kpic wprzody nie sprawdziwszy.

    OdpowiedzUsuń
  33. Drodzy "Cytrtnowicze" bardzo przestrzegam przed jedzeniem całych cytryn "zabezpieczanych" do transportu chemią. Cała cytryna do zjedzenia- tak jak najbardziej- ale nie pryskana- tego świństwa się nie zmyje.

    OdpowiedzUsuń
  34. Dobrze ze nie zyjemy w czasach czarownic ,bo spaliliby na stosach wiekszosc ludzi,ktorzy maja swoje zdanie inne niz inni.Ludzie nie krytykujmy i nie cietrzewmy sie jeden na drugiego.Mieszkam gdzie rosna cytrusy (sama mam w ogrodzie) i nikt nigdy ich nie pryskal pestycydami.Skorka po nacisnieciu wydala z siebie olejki eteryczne ,ktore plona jasnym plomieniem.Wmawiano mi kiedys ze to chemia.Bzdura! Owoce cytrusowe same zsiebie wytwarzaja cos w rodzaju parafinki.Natura.Dzis w czasach otwartych granic nikt nie jest tak glupi ani rozrzutny zeby spryskiwac do transportu chemia .Dzis owoce zerwane jada sobie spokojnie bez obawy ze sie zepsuja to nie malina.Po przyjezdzie do Polski moja rodzina je moje cytryna caly miesiac nie zdaza sie zepsuc.Ale myc i sparzyc trzeba ja zrywam z drzewa i myje .Kazdy owoc jada sie ze skorka tak jak jablko.Jakie cery maja tubylcy to nie do wiary .Bez cytryn nie ma tu diety .Na dodatek cala zime sie jada np.mlecz gotowany z cytryna i oliwka ,ktorej mamy boski nadmiar.Tu kobiety 80 lat wygladaja mlodziej ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
  35. To co my nazywamy chwastami nie jest niczym innym jak ziolami,ktorych my nie znamy mlecz,koziratka i wiele innych ziol w strefie balkanskiej jada sie zimowa pora jak salatki z duza iloscia oliwy i cytryny-to normalne ! Tubylcy nazywaja to horta .Dlatego maja cere jak niemowleta.Pozdrawiam i dzieki za wspaniala strone.

    OdpowiedzUsuń
  36. Moj tesc ma obecnie 94lata-wyglada na 75 .Cale zycie jadl i je wszystkie cytrusy ze skora.Z biedy jaka panowala nie mieli ludzie wielkiego wyboru-owoce ,warzywa byly glownym pozywieniem tu .Byl pasterzem owiec panstwowych(swoich nie mogli posiadac w Albanii)Daleko od domu miesiacami wysoko w gorach jadl owoce jakie znalazly sie po drodze.Pil mleko owcze i suchary .Czy to zle?Wcale!!!!Dzis zeby nie my wlazlby na drzewo zeby zbierac oliwki tyle ma sily i zdrowia.Tylko pozazdroscic cudownej diety z cytrynami ,oliwa z oliwek i ziela wszelkigo rodzaju.Cytryny z cala pewnoscia daja tylko dobro .Ja mroze w calosci,mroze tez sok zcytrynw woreczkach do lodu na lato.Latem nie owocuja cytryny tutaj.pozdrawiam wszystkich zjadaczy tego cudownego leku.

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam, a czy noie można po prostu zmielić całą cytrynę blenderem i nie mrozić? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. dlaczego alternatywnie nie polaczyc : leczyc sie u lekarzy,brac chemie jezeli trzeba, a popijac czy podjadac ,mrozona cytrynke - przeciez tonacy brzytwy sie chwyta,a cytrynka to nie cyjanek i nikomu nie zaszkodzi a nawet napewno pomaga a nawet uzdrawia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tyle tylko ,że ta skórka z cytryny naładowana jest chemią

      Usuń
  39. Ten tekst mozna przeczytac w róznych miejscach w necie. I nikt nie podaje jaki to koncern farmaceutyczny jest źródłem tych informacji. Pisza tylko, że "jeden z najwiekszych na swiecie". Poza tym to ten sam tekst w róznych miejscach wiec myśle, że ktoś zrobił wrzutke do netu, a inne ktosie kalkuja to gdzie sie da i jak to w necie bywa sprawa zyje juz swoim zyciem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sa kilkuletnie badania uniwersytetu w Heidelberg.Czytalam , nie tylko ja orginal tego rekstu, ktory byl drukowany czesciowo w jakims porzadnym miesieczniku niemieckim / nie pamieta juz jakim/. Nawet bylo delikatnie wspomniane , ze wczesniej nie mozna bylo tej publikacji oglosic / przeszkody ze stron przemyslu farmaceutycznrgo/, delikatnie mowiac. POZDRAWIAM AUS DEUTSCHLAND. ELISABETH.

      Usuń
  40. Wszystko spoko, ale jest jedna kwestia. Cytrusy, które są w naszych sklepach są spryskiwane dużymi ilościami substancji chemicznych- antygrzybicznych. Skórka cytryn nasiąka tym, to nie wiem, czy warto ją ścierać?...Chyba, że samemu się posadzi, to co innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Myślicie, że to takie zdrowe wpieprzać konserwanty z tej skórki? Czy łudzicie się, że te piękne cytrynki wyrosły sobie w zupełnie naturalnych warunkach i wystarczy ją opłukać?

    OdpowiedzUsuń
  42. To czy działa na komórki rakowe to nie wiem ale zmrożone wiórki całej cytryny dodane do potraw to uczta dla podniebienia :-D

    OdpowiedzUsuń
  43. Do "Anonimowy31 maja 2013 13:11"
    Sugerujesz jedzenie "aptecznej żywności"?
    Ośmieszasz się!

    OdpowiedzUsuń
  44. Do "Anonimowy2 kwietnia 2013 18:45"
    Przeczytaj najnowsze książki dr Ratha i dr Niedźwiecki na temat raka, a opadną ci powieki, co może uczynić np. KOLAGEN..

    OdpowiedzUsuń
  45. A może jest problem ze zbytem cytryn, więc może tak propaguje się zwiększoną jej konsumpcję. Myślę, że napewno lepiej zjeść więcej owoców jak mięcha.

    OdpowiedzUsuń
  46. na raka trzeba jesc kurkume z oliwka i pieprzem

    OdpowiedzUsuń
  47. obejzyjcie film EMOTO o odzie poznacie tajniki mrozonej cytryny

    OdpowiedzUsuń
  48. sorki film emoto o wodzie

    OdpowiedzUsuń
  49. Ludzie co wy za głupoty piszecie normalnie ręce opadają, w jakich temp zachowują się witaminy poczytajcie trochę każda obróbka termiczna czy to dodatnich czy ujemnych temp pozbawia wszystkich witamin o ile minerałów nie to witamin tak.... WSZYSTKICH!

    OdpowiedzUsuń
  50. Zakładam , że spora część negatywnych wpisów na blogu pochodzi od przedstawicieli koncernów farmaceutycznych. Powszechnie już wiadomo, że cytryna konserwuje i leczy. Jeżeli zatem ktoś pisze, że nie warto próbować tzn, że albo nie ma na ten temat pojęcia, albo woli odwieźć od konsumpcji taniej, a właściwie bezcennej, cytryny po to, żeby dać zarobić właśnie koncernom. Prawda jest taka, że cytryna leczy i zapobiega i nic tego faktu nie zmieni. Najlepiej sprawić sobie małe drzewko cytrynowe, które dość łatwo zaadoptować do naszych warunków. Wtedy mamy zawsze na miejscu, zawsze bio i zawsze swieżą, łacznie ze wszystkimi substancjami odżywczymi :)
    Polecam,

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale co z konserwantami, które sypane są na skórkę do transportu cytryn?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idąc Twoim tokiem rozumowania to nic nie mozn
      a jesc ,wszystko ma konserwanty.....

      Usuń
  52. ja już dawno o tym słyszałem ale nie przywiązywałem do tego wagi do puki mi ojciec nie umarł na raka z winy lekarzy powiedzieli nie trzeba było osuwać tego guza był złośliwy teraz już nie można nic zrobić umieraj

    OdpowiedzUsuń
  53. Pisze z dalekiej Brazylii majac e ogrodzie wiele odmiennych bio-cytryn.Wy tam w Polsce macie:Mapa Zdrowia-Lukasz D.King;pytajcie sie jego i dostaniecie jak najlepsza odpowiedz.Gwarantuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  54. Wierzę w moc tej mrożonej cytryny,trzeba po prostu kupić cytrynę BIO i oczywiście też umyć /ja preferuję sodę/ i postępować tak jak piszą . Na pewno nie zaszkodzi a może pomóc,więc Ci co się wymądrzają ,ze to bzdura więc najpierw niech spróbują .Negatywne komentarze są też potrzebne ale logika też jest ważna !!!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi Cię gościć na moim blogu. Jestem wdzięczna za wszelkie wpisy i cieszą mnie blogowe znajomości.
Życzę przyjemności w dalszej podróży w sieci:)