czwartek, 21 czerwca 2012

Ciasteczka do zupy cebulowej

Równie doskonałe będą do zupy czosnkowej lub kremu brokułowego...








Składniki:
1,5 szklanki mąki
125 g masła
20 g drożdży
szczypta cukru
ćwierć szklanki letniego mleka
łyżeczka mielonego kminku
sól
1 jajko

Utrzyj drożdże z cukrem i mlekiem, zostaw w cieple na kilka minut. Na stolnice przesiej mąkę, dodaj mąkę, masło, usiekaj nożem na piasek, dodaj sól,kminek oraz drożdże i zagnieć gładkie ciasto. Rozwałkuj na oprószonej mąką stolnicy, wycinaj ciasteczka, układaj na blasze, posmaruj rozkłóconym jajkiem, upiecz w gorącym piekarniku na złoty kolor.



2 komentarze:

  1. fajna alternatywa dla groszku ptysiowego i grzanek

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały pomysł! ja zwykle do kremu brokułowego zjadam sklepową bagietkę, ale mam nadzieję że przy najbliższej okazji wypróbuje przepis! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi Cię gościć na moim blogu. Jestem wdzięczna za wszelkie wpisy i cieszą mnie blogowe znajomości.
Życzę przyjemności w dalszej podróży w sieci:)