środa, 7 marca 2012

Wiosenne zmiany

Znużenie. Tak jednym słowem opisać mogę zjawisko, które jak kurz osiadło na naszych kulinarnych oczekiwaniach. Dwa miesiące gotowania z Jamiem Oliverem na podstawie książki "30 minut w kuchni" spowodowało, że w naszej kuchni zapachniało nudą. Pomimo starań Jamiego  o wprowadzenie orientalizmu i  egzotyki, zapragnęliśmy zmian. To, co początkowo wprowadzało w moje codzienne działania kuchenne, akcent zaskoczenia i nowatorstwa, na dłuższą metę, stało się normą. A norma w kuchni oznacza nudę! Sięgam po te same dodatki, przyprawy czy zioła, które początkowo cieszyły a dziś już przestaje je zauważać.. Duży podpytuje kiedy ugotuję to czy tamto z naszych ulubionych dań a Dobrosia zachęca do testowania innych kulinarnych wodzirejów. Ulegam im zatem i wkrótce zamieszczać zaczynam moje ulubione przepisy. Znajdziesz u mnie ukochane ciasto marchewkowe, cudny sernik waniliowy, limonkowe tiramisu, marchewkowy krem brulee....

1 komentarz:

  1. Nie możemy się już doczekać Twoich ulubionych potraw! Wspaniały blog, prawdziwa pasja - aż chce się gotować :) Pozdrawiamy Jola, Jerzy i Kasia

    OdpowiedzUsuń

Miło mi Cię gościć na moim blogu. Jestem wdzięczna za wszelkie wpisy i cieszą mnie blogowe znajomości.
Życzę przyjemności w dalszej podróży w sieci:)