sobota, 7 kwietnia 2012

Piękne pisanki

Dziś Wielka Sobota. Spieszę z przepisem na cudowne pisanki. Robiłam je po raz pierwszy i jestem zachwycona efektem.  Może jeszcze zdążysz je zrobić, jeśli zechcesz....
Potrzebna będzie nam pietruszka z ładnymi, drobnymi listkami, łupinki cebuli i pończocha. No i jajka oczywiście:-)
Moczymy jajko (surowe) w wodzie i odrywamy listki pietruszki. Nakładamy je na jajko i rozprostowujemy listki. Następnie delikatnie nakładamy na jajko pończochę i związujemy. Wkładamy do wody z łupinkami cebuli (najpierw pogotowałam trochę same łupinki w wodzie) i gotujemy ok 10-15 min. Zostawiamy w wodzie na dobre pół godziny (jeśli mają być ciemne).
Po upływie tego czasu, rozcinamy pończochę i wyjmujemy piękne pisanki.



WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!







1 komentarz:

Miło mi Cię gościć na moim blogu. Jestem wdzięczna za wszelkie wpisy i cieszą mnie blogowe znajomości.
Życzę przyjemności w dalszej podróży w sieci:)